torsdag den 29. marts 2012

Så skal jeg vidst lige har fulgt lidt op på de der udfordringer ;-)

Først et barndomsminde:
Filmen "Hannibal og Jerry" vækker nogle dejlige minder fra min til på Bogø Kostskole.
Jeg havde sammen med en rigtig god veninde noget helt specielt med den her film.
Vi så den sammen utrolig mange gang og havde en masse hyggelige timer i den kære talende hunds selskab :-)




Så til udfordringen "Noget nyt".
Jeg købte for et par uger siden sådan et lille sæt med 3 små urtepotter, jord og solsikkefrø af forskillig art.
Og igår fik jeg så endelig plantet dem - og derfor bliver det mit "noget nyt" :-)
Første billede viser en af de 3 små "jordkager" som man skulle lægge i en skål sammen med 300ml lunkent vand - og VUPTI - 15min senere er der jord til de 3 potter :-)
SMART!!
Og så bare i med frøene og så er det bare at vente :-)

Dagens udfordring "teknologi" den kommer senere - eller i morgen :-)

Hav en god dag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar