mandag den 26. marts 2012

Hjem, kære hjem...

Igår stod på stille og rolig oprydning og rengøring af hytten inden turen gik hjema, samt en lille tur på stranden og en meget billig ose-tur i de få butikker der ligger i centret i Lalandia....
Et hurtigt smut forbi svigermor i Maribo blev det da også til :-)

Alt i alt har det været en rigtig hyggelig weekend - ser frem til flere af den slags i fremtiden :-)

Idag står den så på et par timers skole og så besøg hos en veninde jeg ikke har set i LAANG tid :-) glæder mig!!

Og så lige mit bidrag til gårsdagens udfordring:
Min ynglingsfarve - Sort!
Og så er det jo lækkert når bilen netop har den farve - her med et strejf af morgensol :-)
- god dag!!

1 kommentar:

  1. Jeg har givet dig en Blog Award :)
    Se mere på min side:
    http://natazchas.blogspot.com/

    og rigtig god mandag! :)

    knus knus!

    SvarSlet