lørdag den 24. marts 2012

Lalandiaaaaa Lalandiaaaaaa.....!!!

Så er det første hold ankommet til hytten i Lalandia :-)
Min kæreste og jeg + et vennepar ( mit "Kirsten-Giftkniv-projekt" ;-) ) har indrettet os og efter en dejlig ( og tiltrængt ) aftensmad fik vi en masse vin og anden spirituosa og så blev der ellers bare hyggesnakket!
Og ved 1-tiden krøb vi så til køjs for at lade op til en forhåbentlig fremragende dag i Lalandia ( er glad for jeg havde øretelefoner til min telefon - et meget ny forelsket par og et mindre lydisoleret hus - not a good match! ;-D )
Så nu ser jeg frem til at det sidste par ankommer i løbet af lørdagen :-)

Og så lige mit billede fra fredagens udfordring : "dagens outfit"
Det et et billede af en trøje som jeg har købt en dag jeg var ude og shoppe med min skønne veninde, Taz, i Sverige!
Den er faktisk fra herre afdelingen i "New York" og jeg gav så vidt jeg husker 99svenske for den - og jeg går hele tiden iden, den er rigtig lækker og lige min stil :-)

2 kommentarer:

  1. "et meget ny forelsket par og et mindre lydisoleret hus" Hahaha!!
    For helvede altså! :D
    Håber I har det skønt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! Der er vidst ikke noget at misforstå der ;-)
      Vi har det smadder hyggeligt - du skulle ha taget med, dog kniber det lidt med pladsen :-S

      Slet