torsdag den 12. april 2012

Så er der foto-spam!

Jah jeg er godt nok bagud med min foto-challenge - igen!!
Så vi løber lige hurtigt igennem de manglende billeder så jeg kan komme med igen :-)

"Selvportræt uden ansigt":



"Noget jeg har lavet":

Nogle rigtig lækre kager jeg lavede i påsken - de var MEGET populære både herhjemme og til påskefrokosten i Ringsted :-)


"Noget sjovt":

Min/mine forældres hund Shivas har fået en legekammerat - naboens kat :-)
Den er rigtig sød, det syntes Shivas også - jeg kalder den Garfield...

"Et close-up":

Et close-up af mine sko :-)
Jeg er SÅ glad for mine sko som jeg fik af mine forældre i fødselsdagsgave sidste år.
De er vidst også snart slidt op - desværre :-(


"På afstand":


På afstand af uvejret i Danmark - udsigten til Danmark fra Øresundsbron i søndags da vi var på vej til påskefrokost i Ringsted.
Det begyndte at sne kort efter billedet blev taget :-S

"Blomster":

Så er foråret rigtig igang!! :-D
Godt at min skønne veninde Taz gad at tage billedet for mig, da min mobil var løbet tør for strøm - KRISE!! :-O

Så tror jeg nok jeg er med - eller næsten ihvertfald...
Jeg mangler det for i dag "Mine sko", men jeg vil tage et billede af mine nye sko - og dem kan jeg selvfølgelig ikke finde :-S
Så jeg leder lige videre...


2 kommentarer:

  1. weee! fine billeder!
    hvem er jeg nu?
    "åpskefrokosten" ?? hihihihi
    ses i morgen!
    knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi!!
      Tilfreds nu? ;-)
      Vi ses i morgen!
      Knus :-)

      Slet